2014. december 8., hétfő

Baconös pogácsa


A recept ismét Verától van :)
Én nem laktózmentesen csináltam,de amúgy minden ugyanaz volt mint Veránál.

Tészta:

300 gr Nutrifree Mix per Pane liszt
125 gr lágy vaj
200 ml tejföl
0,5 csomag Dr. Oetker porélesztő
1 kk cukor
25 ml tej
2 tojás sárgája
10 gr só
100 gr bacon

Tetejére:

1 tojás
100 gr reszelt sajt

A bacont megpirítottam kevés kókuszzsíron.
A tésztához a száraz alapanyagokat összekevertem,majd hozzáadtam a többi hozzávalót. A porélesztőt nem kell futtatni.
A tésztát kb. 60 percet kelesztettem (szobahőmérsékleten). Rizsliszttel megszórt szilikon lapon kinyújtottam a tésztát majd félbehajtottam, megint kinyújtottam és megint félbehajtottam. Ezt a  összesen 4-szer csináltam meg. Az utolsó hajtogatás után kb. 1-1,5 centi vastagságúra nyújtottam a tésztát, tetejét éles késsel hosszában majd keresztben is bevágtam...kiszaggattam..Tetejét tojással kentem és sajttal szórtam.Ezután megint kelesztettem egy kis ideig :) Majd 180 fokos sütőben sütöttem szép pirosra :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése