2014. december 8., hétfő

Rántott sajt


Én nem hagyományos módon készítem a rántott sajtot, mert az nekem mindig kifolyt a bundából.Így se bunda se kifolyás semmi nincs,az íze pedig mint a rántott sajté :)
30 dkg reszelt Trappistát 2 db nyers felvert tojással elkeverek diónyi golyókat formázok és forró olajban (vagy kókuszzsírban) sütöm.Ennyi.Ha valaki akarja meg lehet forgatni GM zsemlemorzsában ,de én nem szoktam.
Burgonyapürével,párolt zöldséggel lehet tálalni.A tartár mártás elmaradhatatlan :)






UPDATE,2016.01.03.



4 megjegyzés:

  1. hát az enyém szétfolyt az olajban....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ilyet még nem is hallottam. Eddig mindenkinek jó lett. Eleve a tojás egyből össze fogja...

      Törlés
    2. en ugy szoktam, hogy meg egyszer tojasba es prezlibe forgatom, akkor nem folyik szet

      Törlés
  2. Csináltam így én is de akkor is kifolyt :/

    VálaszTörlés