2015. február 28., szombat

Almás morzsasüti vagy másnéven Crumble



Hozzávalók hosszúkás jénai formához:

2 nagy alma
15 dkg Mester süteményliszt
10 dkg vaj vagy margarin
5 dkg cukor
Az almát hámozzuk, szeleteljük és a forma aljába tesszük. Fahéjjal,őrölt szegfűszeggel,vaníliával szórni.
A lisztet a vajjal és a cukorral elmorzsolni.Nem kell sokáig nehogy összeálljon,ennek pergősnek kell lennie direkt. Én tettem még bele 2 marék durvára tört diót, fahéjat és őrölt szegfűszeget. Rászórtam az almára a tésztát. 180 fokon 30 percet sült.
Tejszínhabbal vagy fagyival lehet találni.
Nekem ez az adag a képen látható formába volt pont elég. Ebben szoktam a kenyeret sütni 25 dkg lisztből.
Más gyümölccsel is működik.





Ebbe a formába dupla mennyiséggel készült :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése