2015. február 28., szombat

Pudinggal töltött muffin



Tésztához:

3 tojás
100 g cukor
50 g vaj
125 g tejföl
egy csipet só
1 sütőpor
egy evőkanál reszelt citromhéj
vanília eszencia
150 g liszt (nekem Mester sütiliszt volt)

Töltelékhez: 


1 zacskó puding (nekem puncs volt)
3 dl tej
50 g fehér csokoládé 


A liszt és a sütőpor kivételével mindent egybe önteni,kikeverni robotgéppel,majd a lisztet a sütőporral elkeverni és beleönteni a felvert masszába.
A pudingot megfőzni a tejben,ha kész levenni a tűzről, adjuk hozzá a csokit és keverjük amíg elolvad. Csak akkor adjunk hozzá cukrot, ha szükséges. Hagyjuk kicsit hűlni a pudingot. Helyezzünk papírokat a muffin formákba, tegyünk bele egy réteg tésztát, arra egy evőkanál pudingot, majd fedjük le tésztával. Süssük 15-20 percig az előmelegített 180 fokos sütőben.
Én nem tettem csokit a pudingba,mert nem volt itthon :)

Pont 12 db lett.
Én 4 dl tejjel főztem meg a pudingot de híg lett,azért írtam csak 3 dl-t.
Mazsolát is tehetünk a pudingba ha puncsosat csinálunk és rumaromát is :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése