2015. február 22., vasárnap

Ropi



Az eredeti receptet itt találtam csak gluténmentesítettem és kicsit kellett rajta módosítani.
Én tejföllel csináltam mert nem volt itthon joghurt és nem 20 percig sütöttem,mint az eredeti receptben, mert akkor szénné égett volna.

80 g tejföl
80 g étolaj
150 g Schar mix it! universal liszt
2 tojás ( L méret)
1 tk só
csipet cukor
1 kk sütőpor.

Az egészet összekevertem robotgéppel,majd habzsákba tettem és tepsibe csíkokat nyomtam. 180 fokos sütőben kb 10-15 percig sütöttem.Kivétel után 5 perccel már ropog és nem törik.



UPDATE!!! 2016.02.04.

Ma elkészítettem Il Pane di Anna nyújtható kenyérliszttel is és kb másfél adagot,nagyon jó lett,szerintem jobb mint a Schar mix it liszttel.

Így csináltam:
250 gr Il Pane di Anna nyújtható kenyérliszt
130 gr 12 %-os tejföl
130 gr kókuszzsír
200 gr tojás (3 db M és 1 db L méret volt)
1 tk só
1 tk cukor
1 tk sütőpor
A fent leírtak szerint sütöttem ismét.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése