2015. április 8., szerda

Töltött csavart stangli



Ez a recept a töltött zsömle alapján jutott eszembe :)
Sajtot és paprikás felvágottat használtam,mert nem volt itthon sonka.

20 dkg Nutri free mix per pane liszt
5 dkg Farmo LP low protein liszt
210 ml víz
1/2 cs dr Oetker szárított élesztő
1 tk cukor
1 tk só
2 ek olaj

A száraz hozzávalókat alaposan elkeverjük (az élesztőt is,nem kell futtatni) majd az olajat és a vizet is hozzákeverjük és a kézi habverő dagasztó spiráljával jól kikeverjük.Ne lepődjünk meg ha lágy lesz,kézzel nem nagyon gyúrható,de miután a rizslisztezett szilikon lapra kerül és görgetjük erre-arra akkor már jó lesz és nyújtható :) Sajnos a gluténmentes tészta átka ,hogy ha sűrűbbre csináljuk, akkor keményebb,tömörebb lesz a tészta sülés után.
Jól rizslisztezett szilikon gyúrólapra tettem és vékonyra nyújtottam,16 egyenlő részre vágtam,reszelt sajttal és szalámival töltöttem és hosszába feltekertem,majd 2 db-ot megcsavartam.Így lett 8 db stangli.
Kelesztettem kb fél órát,olajjal kentem és reszelt sajttal szórtam.
180 fokon 30 percig sütöttem.
Eszméletlen finom :)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése