2015. május 10., vasárnap

Zsúrkenyér



A recept egy kifli receptje,de most nem volt kedvem kiflizni :)
Igazi kifli néven megtalálható itt nálam a blogon.

Hozzávalók:

32 dkg liszt (13 dkg Nutri Free mix per pane,13 dkg Schär Mix B, 6 dkg Old Miller's vagy Beiker liszt)
5 gr só
10 gr psyllium (útifűmaghéj őrlemény)
2,5 dkg friss élesztő (én egy csomag szárított Budafokit tettem bele)
300 ml langyos víz
5 gr cukor
4 evőkanál olvasztott kókuszzsír (ez mind megy a tésztába) és külön kell majd a kenéshez is

A száraz hozzávalókat összekevertem,majd hozzátettem a zsírt és a kéz meleg vizet. Robotgép dagasztóspiráljával kb 5 percig dagasztottam, majd kókuszzsírral lekent szilikon nyúltólapra tettem és téglalappá nyújtottam,lekentem kókuszzsírral és a rövidebb végénél kezdve feltekertem.Tepsibe helyeztem,lekentem kókuszzsírral és kelesztettem kb 1 órát.Majd ismét lekentem kókuszzsírral és 180 fokos sütőbe tettem kb 35 percre.







1 megjegyzés: