2015. július 20., hétfő

Csokoládés kókuszkocka



A receptet Veránál találtam,de egy kicsit módosítottam rajta.
Én sima egyszerű kakaós piskótával készítettem.

Hozzávalók 25*35 cm-es tepsihez:

Tészta: 5 tojásból piskóta

5 tojás
5 ek kristálycukor
4 púpos ek rizsliszt
1 ek kakaópor
(sütőpor nem kell bele azért nem írtam)

A tojásfehérjét felverjük keményre majd mehet hozzá apránként a cukor  ha szép fényes akkor a tojások sárgája egyesével miközben folyamatosan verjük tovább.Ha benne vannak a sárgáják is akkor már csak fakanállal keverjük hozzá a kakaóporral elkevert lisztet.
25*35 cm-es tepsit sütőpapírral kibélelünk majd beleöntjük a tésztát és előmelegített 180 fokos sütőben sütjük kb 20 percig.

Krém:

4 dl tej
3 púpos ek rizsdara
100 gr vaj vagy margarin
150 gr cukor
1 csomag Dr. Oetker vaníliás cukor
150 gr kókuszreszelék

A tejbe beletesszük a rizsdarát,a vajat,a cukrot és a vaníliacukrot.Összefőzzük időnként kevergetve nehogy csomós legyen a dara,majd a tűzről levéve hozzákeverjük a kókuszreszeléket.Ha kihűlt rákenjük a piskóta tetejére.Majd leöntjük olvasztott csokival.Hűtőbe tesszük dermedni.

Tetejére:

150 gr Tibi étcsoki (más is jó)
1 ek kókuszolaj vagy étolaj
Én mikroban szoktam összemelegíteni a csokit és az olajat.








Dermedés után..





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése