2015. július 18., szombat

Karfiolbomba



Az ötlet az interneten kering,mindig felbukkan valahol.Már régen kiszemeltem magamnak és miután több ismerősöm is elkészítette így én sem maradhattam ki a jóból :) a nagyon is jóból :)

Hozzávalók:

- 1 közepes fej karfiol

- Fasírt alap ami nálam a következő volt:

1 kg darált comb
2 tk bors
3 csapott teás kanál só
2 tk ételízesítő
4 ek burgonyapehely
2 tojás
10 cikk fokhagyma
7 csapott teáskanál pirospaprika
Petrezselyem zöld

- 40 dkg szeletelt füstölt bacon,de elég hozzá 30 dkg is csak én bőven raktam.

A karfiol félig előfőztem,majd körbe bugyoláltam a fasírt alappal.Ezután a baconnel szépen betakargattam.Jénaiba tettem,fedő alatt kb 80 percet sült,majd a tetejét levéve még kb 30 percet.
Már forrón tökéletesen lehet szeletelni,nem fog szétesni :)
Tepsiben sült burgonyával és saját készítésű kovászos uborkával tálaltam.
(Nyers burgonyát cikkekre vágtam majd tepsibe tettem,kb 40 percet fólia alatt párolódott,majd a fóliát levéve locsoltam rá egy kis kókuszolajat és grill fokozaton kb 10 percet sütöttem.)















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése