2015. július 16., csütörtök

Rebarbara-alma főzelék



Ma egy gyors finomságot készítettem.Igazából a főzelék név nekem az édeshez nem kötődik,de nem tudtam neki más nevet adni,mártás nem mert darabos,öntet megint nem,így marad a főzelék.
Olyan inkább mint egy gyümölcsleves csak sűrű.
De úgy néz ki mint egy burgonyafőzelék :)))

Hozzávalók:

3 db kb 50 cm-es rebarbara
3 db közepes alma
Fahéj,őrölt szegfűszeg
kb 10 db édesítő tabletta
2 ek citromlé
víz
Citromkarika (de ez nekem nem volt itthon)

Habaráshoz:

2 dl tejszín
1 csomag vaníliás pudingpor

Ezeket összefőzzük vigyázva ,mert nagyon hamar puhul az alma is meg a rebarbara is és akkor tényleg csak mártás lesz belőle :)
Majd 2 dl tejszín és egy csomag vaníliás pudingpor keverékével besűrítjük.
Önmagában is kiválóan fogyasztható,hidegen is melegen is tejszínnel díszítve,de szerintem sült húsokhoz is illik vagy szárazabb sütemények mellé mint pl a piskóta vagy muffin :) Vagy akár rizskoch.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése