2015. augusztus 3., hétfő

Grízgaluska,daragaluska



Ma másodjára futottam neki a daragaluskának,az első a wc-ben landolt,olyan lett mint a tejbegríz csak sós,de én nem adom fel,mi az hogy nem tudok daragaluskát csinálni, amikor a leves már fő hozzá...és láss csodát sikerült :)) az első ami nem sikerült az recept alapján készült,a második nem, azt már én adagoltam és mértem hozzá pontosan a darát.

Hozzávalók:

1 db L-XL tojás (nem tudom melyik volt mert a dobozra ez volt írva) de lemértem héj nélkül és 65 gr volt
80 gr rizsdara

Kikevertem,hagytam kb fél órát pihenni majd forrásban lévő vízbe szaggattam kanállal,de nem bugyogott a víz mert az egyből szétverte volna a nyers galuskákat.Csak szép csendesen.Kb 20 perc múlva megnéztem hogy jó e és jó volt.





11 megjegyzés:

  1. Én most fogom kipróbálni, drukkoljatok

    VálaszTörlés
  2. Én most fogom kipróbálni, drukkoljatok

    VálaszTörlés
  3. Ez ma megmentette az életem. Nagyon köszi, jól sikerült. Szerette a család és gyorsan kész lett. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi pbetti30 végre sikerült nekem is 😊 én pici mokkás kanállal szaggattam mert mi így szeretjük😉

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó hír. Örülök neki hogy sikerült ☺️

      Törlés
  5. Gluténmentes életem során még sosem sikerült pedig imádom. Ez ma sikerült. Nagyon köszönöm betti! ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök,hogy sikerélményed volt ☺️

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés