2015. október 12., hétfő

Paleo amerikai palacsinta



Már egy ideje terveztem,hogy kipróbálom a Szafi Fitt Paleo süteménylisztet,ma ez megtörtént :)
A receptet itt találtam: http://www.ehezesmentes-karcsusag-szafival-blog.hu/2015/10/szafi-fitt-paleo-amerikai-palacsinta.html
Mindamellett,hogy Paleo még csökkentett kalória és szénhidrát tartalmú maga a liszt ráadásul nagyon finom és puha amerikai palacsintát készítettem belőle.
Elkészítése nagyon egyszerű és kevés hozzávalóval készül.Kb fél óra volt az egész művelet :)

Hozzávalók:

50 gr Szafi Fitt Paleo süteményliszt
1 db M-es tojás
60 gr víz
5 gr kókuszolaj

Összekeverjük a hozzávalókat,majd palacsintasütőben pici kókuszolajon kisütjük.Evőkanállal tettem a palacsintasütőbe a tésztát,ellapogattam majd aranysárgára sütöttem mindkét oldalát.
Nekem 3 db lett belőle.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése