2015. november 5., csütörtök

Kenyér Il Pane di Anna lisztből



Nagy öröm ért ma engem :) Kaptam a Gelutén Import Kft.-től ajándékba liszteket,ezek közül az egyik a nyújtható Il Pane di Anna új kenyérliszt.Rögtön ki is próbáltam mert épp elfogyott a kenyér itthon és sütnöm kellett :)
A csomagoláson található elkészítési mód szerint csináltam mindent,de leírom hogyan:

25 dkg Il Pane di Anna új kenyérliszt
fél csomag szárított élesztő (vagy 12 gr friss)
1 evőkanál olaj
én tettem még bele 1 kávéskanál cukrot,bár van a lisztkeverékben de jobbnak láttam ha teszek bele
250 ml víz
Robotgéppel kikevertem és olajozott,rizslisztezett formába tettem (lágy a tészta).
Kelesztettem duplájára,én nem sütőben szoktam,hanem csak konyhapulton így a konyha hőmérsékletétől függ mennyi időt vesz igénybe.Tetejét olajjal kentem.
180 fokos sütőbe 30 percet sütöttem.
Nagyon szép és nagyon finom kenyeret kaptam és ami fontos nem esett be a közepe :) szerintem barátok leszünk a liszttel :)
Fontos szempont,hogy a kenyérliszt 25 dkg-os csomagolásban van,így pont egy adag,nem kell méricskélni :)







Köszönöm szépen a lisztet a Gelutén Import Kft.-nek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése