2016. február 12., péntek

Toros káposzta


Ma toros káposzta készült ebédre.
Szerintem ahány ember annyiféle módon készül,én így készítem:

Kb másfél kg sertés comb kockára vágva
Vöröshagyma kockára vágva
Kb 3 cikk fokhagyma
Kókuszzsír kb 2 evőkanál
Pirospaprika,bors,őrölt kömény,ételízesítő
Egy üveg lecsó alap
Pörköltet készítünk a szokásos módon.

Míg készül a pörkölt addig kb 2 kg savanyú (hordós) káposztát 1 evőkanál kókuszzsíron elkezdünk párolni,ez sok idő lesz mire elkészül,kb 3 óra hossza,addig a pörkölt is kész lesz.
Akkor jó a káposzta amikor halványbarna színe lesz.
Ha savanyú a káposzta el ne felejtsük átmosni párolás előtt hideg vízzel,ezt én most megtettem,mert nagyon savanyú volt.
Ha kész a káposzta és a pörkölt is akkor összeöntjük a kettőt és felrottyantjuk ( de hülye szó :)) egyszer.
Én tejföllel és friss zsömlével tálaltam :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése