2016. március 22., kedd

Kókuszrúd



A minap láttam ezt a receptet,egyszerűnek és finomnak tűnt (és az is) ,liszt sem kell hozzá.Igazából 3 azaz ha a kakaót is nézzük akkor 4 hozzávalóval készül.
A receptet itt láttam meg.
Szerintem nagyon finom,mint a bolti,de nem mégsem,inkább jobb sőt kifejezetten jobb :))

Hozzávalók:

250 gr apró szemű kókuszreszelék (S-Budget)
100 gr sovány tejpor (én 90 gr-ot tettem bele mert olyan csomagolásban kaptam)
397 gr cukrozott sűrített tej (Lidlben vettem konzerves,de már állítólag nem lehet kapni.Jó a tubusos is)

1 evőkanál keserű kakaópor (ez a kakaós részhez kell)

A kókuszreszeléket,a tejport és a sűrített tejet összekevertem,kettévettem majd az egyik részbe 1 ek kakaóport tettem.Mindkét színű részt 4 felé vágtam,vékonyra kisodortam, egy fehéret és egy barnát összecsavartam és azt is sodortam kicsit hogy összeragadjon.6 részre vágtam,egyenként kb 7 cm-es darabokat kaptam.Kókuszreszelékbe forgattam.
Összesen 24 db lett.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése