2016. június 10., péntek

Fokhagymás-paprikás grissini


 A mai sütés úgy történt,hogy nagyon ráéheztem valami ropogtatnivalóra :)) és van ugye a pita tészta amit gyroshoz szoktam csinálni és ami mindenre jó :) édesre,sósra mindenre. Tehát jött az ötlet,hogy abból fog készülni a grissini. Il Pane di Anna nyújtható kenyérlisztet használtam és a tésztába került még fokhagyma granulátum,pirospaprika és oregano.

Hozzávalók:

250 gr Il Pane di Anna nyújtható kenyérliszt (Innen:Egészség Market)
210 ml meleg víz
1/2 cs szárított vagy 10 gr friss élesztő (én szárítottat használok mindig)
1
teáskanál cukor (5 gr)
1
teáskanál só (5 gr)
2 evőkanál kókuszolaj (20 gr) (Innen:Egészség Market)

1 teáskanál fokhagyma granulátum (2 gr)
1 teáskanál őrölt pirospaprika (2 gr)
1 teáskanál szárított oregano (1 gr)

Először a száraz hozzávalókat összekevertem egy tálban,majd hozzáadtam az olajat és a vizet és robotgép dagasztóspiráljával kidagasztottam,kb 5 percig kevertem.Ezután olajozott szilikon nyújtólapra tettem a tésztát és kinyújtottam kb fél cm vastagra.Vizezett kenőkéssel (azért kenő hogy ne sértsem meg a szilikon lapot) kis csíkokat vágtam,melyet ezután henger alakúvá formáztam.
Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem,és kelesztés nélkül ment a 200 fokra előmelegített sütőbe alsó-felső sütésen 12 percre.Nem kentem olajjal sütés előtt,mert olajos volt a formázás miatt.
Nagyon nagyon finom ropogtatnivaló :) 3 tepsivel lett nekem,összesen nagyjából 350 gr lett a kész grissini és kb 600 ft-ba került.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése