2016. július 18., hétfő

Csokis-kakaós keksz (Hadarik Rita lisztből)


Lehetőséget kaptam,hogy kipróbáljam Hadarik Rita gluténmentes termékcsalád egyik lisztjét,a csokis-kakaós keksz lisztkeveréket. Szerintem nagyon finom keksz készült belőle,én eritrittel csináltam,így kevesebb CH-ot tartalmaz.
Rita lisztjei itt megvásárolhatóak.
Elkészítése nagyon egyszerű,mert a csomagoláson található és csak tojás, vaj vagy margarin és porcukor vagy édesítő kell hozzá.
Én így csináltam:

1 csomag Hadarik Rita csokis-kakaós lisztkeverék (egészségmarket)
1 db M-es tojás
120 gr eritrit (innen:egészségmarket)
135 gr Rama margarin

Összekevertem,golyókat formáztam amit meglapítottam,és fondant mintázóval mintákat nyomtam bele :) 30 db keksz készült.
170 fokos előmelegített sütőben 10 percig sütöttem alsó-felső sütésen.
Köszönöm a lisztet Rita :)








2 megjegyzés: