2016. július 24., vasárnap

Harcsapaprikás nokedlivel



Ritkán eszünk halat (sajnos) ,abból is csak az afrikai harcsát szeretjük,mert nem szálkás :) Leginkább rántva szoktam készíteni :) Most harcsapaprikás készült.
Nokedlit viszont még nem csináltam gluténmentesen,mert anno a búzás időszakban csináltam,de nem szerettem a sok mosogatás miatt,meg persze időigényesebb mint egy csomag tésztát kifőzni.Ha a lustaság fájna ugye...:))) viszont finomabb mint a tészta :)
Na de most a harcsához nem lehet tésztát adni,ehhez nokedli kell.És hát....olyan nokedlit csináltam,hogy nagyon ott van.Nem is gondoltam,hogy ennyire jó lesz.Féltem,hogy ragadni fog vagy nyálkás lesz stb...de semmi ilyen nem történt,a vízben sem ragadt össze és utána sem hidegen.
Nagyon-nagyon finom lett.
600 gr nyers tésztából 900 gr kifőtt nokedli lett.

Harcsapaprikás:

3 evőkanál (30 gr) kókuszzsír (innen:egészségmarket)
3 nagy fej hagyma
1,5 kg filézett afrikai harcsa bőr nélkül (Lidlben vettem,dobozos,nem fagyasztott)
1 db TV paprika
Paradicsom vagy püré
Pirospaprika,bors,őrölt kömény
Himalája só (Innen:egészségmarket)
150 gr 12% os tejföl
20 gr rizsliszt
kevés fokhagyma vagy fokhagyma granulátum

A kókuszzsíron megdinsztelem az apró kockára vágott hagymát majd az apróra vágott TV paprikát.Hozzáteszem a fűszereket,majd a kockára vágott halat.Felöntöm kb 3 dl vízzel.A halnak nem kell sok idő mert különben szétfő.Ha puha akkor behabarom a rizsliszttel és a tejföllel.

Nokedli:

300 gr Nutri free mix per pasta fresca tésztaliszt (innen:egészségmarket)
3 db M-es tojás
10 gr Himalája só (Innen:egészségmarket)
150 gr víz

Robotgép dagasztóspiráljával kikevertem. Forrásban lévő vízbe szaggattam nokedli szaggatóval. Hamar kész van,kb 5 perc volt miután a vízbe került a tészta. Azért szaggatás közben meg kell kavargatni a vízben a tésztát,de nem ragad össze amúgy (ettől tartottam). Kétszerre főztem ki ezt az adagot.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése