2016. október 8., szombat

Perecrúd


A receptet az Apróséf oldalon láttam meg tök véletlen :)


Tésztához:

250 gr Il Pane di Anna nyújtható kenyérliszt (Innen:egészségmarket) 
160 ml meleg tej
50 gr 12%-os tejföl
1/2 cs szárított vagy 10 gr friss élesztő (én szárítottat használok mindig)
1 tk cukor
1 tk só
25 gr kókuszolaj (Innen:egészségmarket)


Sóhab:

1 evőkanál rizsliszt
2 evőkanál víz
0,5 evőkanál só

Tetejére tejföl és sajt.

A hozzávalókat kidagasztottam,enyhén lágy volt a tészta,de nem vészes,rizslisztezett szilikonlapra borítottam görgettem erre-arra így mindenhol lisztes lett,ekkor tudtam formázni,addig ragadt volna egy kicsit.8 felé vettem kb 36 cm-es rudakat formáztam,kettévágtam így összesen 16 rudat kaptam,majd tepsibe tettem négyesével közel egymás mellé.50 fokos sütőbe tettem 35 percre kelni.Majd kivettem,lekentem tejföllel (Ezt Marikánál láttam a sajtos rúdnál) a sütőt 200 fokra melegítettem alsó felső sütésre és betoltam a tepsit.10 perc elteltével csurgattam sóhabot a felére a másik felére pedig reszelt sajtot.

Majd megint 10 percig sütöttem.
Nagyon finom és puha lett :)















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése