2017. február 8., szerda

Farsangi álarc


Ez a recept egyszerűen csúcs :) többször csináltam már,most épp így farsang idején álarc formájúra,melyhez az ötletet Viki adta :)

Hozzávalók:

150 gr hideg teavaj (most Rama margarint használtam)
150 gr Mester család házi kenyérliszt (innen:egészségmarket)
150 gr reszelt trappista sajt
1 db M-es tojás sárgája
Ha valakinek nem elég sós a tészta a sajttól,akkor azt is lehet tenni bele.
Tojás a kenéshez és magok.

A hozzávalókat összegyúrjuk,hűtőben pihentetjük fél-1 órát. Attól függ mennyire lágy. Most nem volt olyan lágy a tészta mint a Mester sütiliszttel.Rizslisztezett szilikon lapon kinyújtottam kb 3-5 mm vastagra,álarc formájúra vágtam,lekentem tojással és magokkal szórtam,majd sütőpapírral bélelt tepsibe tettem.
180 fokon alsó felső sütésen 12-15 percet sütöttem,vigyázni kell meg ne égjen,mert keserű lesz a sajt miatt.Sütőfüggő tehát akár hamarabb is készen lehet,mint az eredeti receptben,vagy később :)
Színén is látni ha jó.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése