2017. április 2., vasárnap

Sajtos kifli


Valamelyik nap takarítottam a laptopomon a régi word dokumentumokat,és akkor találtam meg ezt a receptet,melyet 2011.áprilisban mentettem el gőzöm sincs honnan :) de még ezidáig nem készítettem el.Na de ma...igen :)
Nagyon finom kifli,melynek a tésztájában is van sajt,töltelékként is és a tetejére szórva is,tehát nagyon sajtos.

Hozzávalók:

250 gr Nutri free mix per pane liszt
1/2 csomag szárított vagy 12 gr friss élesztő
5 gr cukor
5 gr só
30 gr reszelt sajt
20 gr kókuszolaj
200 gr tej (de lehet víz is,vagy felesben)

Először a száraz hozzávalókat keverjük össze egy tálban,majd mehet hozzá a sajt és a folyadék.
Robotgép dagasztóspirállal kevertem ki,majd letakarva pihentettem 20 percet kb.Ezután olajozott szilikonlapra borítottam,gombócot formáztam belőle (mert így könnyebb szép kerek lapot nyújtani), 30 cm átmérőjű körré nyújtottam,8 cikkre vágtam mint a tortát. A szélesebb végeibe tettem sajtot. 4 cikkre trappistát tettem,4 re pedig 1/2 kockasajtot ami háromszög sajt :). Azért így csináltam mert nem tudtam,hogy melyik marad bent és melyik folyik ki,de egyik sem folyt ki :)
50 fokos sütőben kelesztettem 30 percet,majd lekentem egész tojással ,megszórtam reszelt sajttal és 180 fokon sütöttem alsó felső sütésen 25 percet.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése