2017. május 27., szombat

Kenyér Nativa lisztből


Kipróbáltam az új Nativa lisztet,teljes nevén Nativa food Mix Al teff pane,pizza e focaccia.
Olyan finom kenyeret sütöttem belőle,melyet GM még soha :) nagyon finom lett és nem érződik rajta hogy gluténmentes.Igaz szépnek nem szép,mert megrepedt ahol csak tudott :) de ropogós :)
A dobozon lévő receptet használtam de több vízzel.

Hozzávalók:

250 gr Nativa food Mix Al teff pane,pizza e focaccia lisztkeverék
210 ml víz
1/2 csomag szárított vagy 10 gr friss élesztő
5 gr cukor
5 gr só
20 gr kókuszzsír

A száraz hozzávalókat egy tálban összekeverem majd hozzáteszem a kókuszzsírt és a vizet. Robotgép dagasztószárával  jól kikevertem,olajozott szilikon nyújtólapra tettem és kenyér formájúra formáztam.Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem,50 fokon 1 órát kelesztettem.Nekem kellett az egy óra mert 30 perc alatt szinte semmit nem kelt.Majd 190 fokos előmelegített sütőbe toltam és 40 percig sütöttem alsó felső sütésen.
Köszönöm a lisztet Franconak :)








3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép eszt kell e sütés után mosdatni ? Értem hogy kissé nedves kézzel esetleg ecettel át kenni , mint a normál kenyeret !Köszönöm a receptet !

    VálaszTörlés