2017. szeptember 7., csütörtök

Calzone Orgran pizza lisztből


Először pizzát akartam készíteni,de aztán Calzone lett belőle.
Orgran pizza lisztet használtam. Ami azért is jó, mert aki élesztőre allergiás annak ez a liszt tökéletes választás,hiszen élesztő nélkül is megkel a tészta.
Egy csomag lisztben 375 gr van,én most ennek a felét használtam el,így kaptam 3 db Calzone-t.

Így készítettem:

190 gr Orgran pizza liszt
20 gr kókuszzsír (innen:egészségmarket)
125 gr kéz meleg víz

Robotgéppel kikevertem,a tészta lágy ezért jól rizslisztezett szilikonlapra tettem és átforgattam a rizsliszten,így minden oldala lisztes lett,kicsit átgyúrtam majd 3 felé vettem és oválisra nyújtottam.
Megkentem először pizza krémmel,majd tejföllel,nem kell a széléig kikenni mert akkor nem ragad össze a tészta.
A tészta felére tettem sonkát,gombát, paprikát és sajtot.Paradicsomot is lehet ,de számolni kell azzal,hogy annak folyni fog a leve sütés közben (már próbáltam).Ráhajtottam a másik felét és villával az oldalát lenyomkodtam.
Tepsibe tettem és lekentem ketchup és pici víz keverékkel (ezt még Szafinál láttam) ,ez azoknak jó akik nem ehetnek tojást,így szép színe lesz az ételnek.
200 fokos előmelegített sütőben sütöttem alsó-felső sütésen 20 percet.
Nagyon finom lett,és nem repedt szét a tészta :)



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése