2017. szeptember 6., szerda

Túrós-szilvás tejfölös piskóta


Csináltam már ilyen sütit, csak akkor nem szilvával, hanem sárgabarackkal. Itt megtalálható.
Most laktózmentesen készítettem.

Elkészítése: (25*35 cm-es tepsihez)
Piskótához:
3 M-es tojás
150 gr kristálycukor
300 gr laktózmentes tejföl
fél csomag azaz 6 gr sütőpor
300 gr Schar mix it universal (Innen:egészségmarket)
őrölt fahéj és őrölt szegfűszeg ízlés szerint

Az egész tojásokat robotgéppel kikeverjük a cukorral,majd hozzákeverjük a tejfölt is. A lisztet a sütőporral,fahéjjal és a szegfűszeggel összekeverjük és tojásos masszához adjuk.Csomómentesre keverjük,lehet robotgéppel is.
Sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük.Még nem sütjük :)
Túrós rész:

250 gr laktózmentes túró
1 tojás
80 gr kristálycukor
1 teáskanál vanília aroma
50 gr rizsdara,de most nekem nem volt itthon így kukoricadarát tettem bele,Lidlben lehet kapni
Bio citromhéj

Ezeket csak összekeverjük,majd kanállal a tepsiben lévő tésztára rakosgatjuk.

Szilvát (nekem 350 gr volt) mosunk meg majd kis darabokra vágjuk és ezt is a tésztába dobáljuk,inkább úgy hogy a túró mellé menjen és ne rá.
Ezután 180 fokra előmelegített sütőben alsó-felső sütésen sütjük kb 50 percet,de ez sütőfüggő.
Nagyon finom lett és a dara is megpuhult a túrós részben.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése