2017. október 22., vasárnap

Zserbó csiga Szafi reform lisztből


Csináltam már más GM lisztből zserbó csigát és az is finom volt, mint ahogyan ez is.
A tészta Szafi pihe puha zsömle receptje,tudtam,hogy az jól nyújtható így adott volt ,hogy abból készítem.

Hozzávalók a tésztához:

100 gr Szafi reform csökkentett CH tartalmú kenyér és péksütemény lisztkeverék
100 gr meleg víz
15 gr kókuszolaj
10 gr frissen facsart citromlé
1 M-es tojás
Sót nem tettem bele

Töltelék:

100 gr Dia welness baracklekvár
100 gr darált dió
100 gr eritrit
1 db citrom reszelt héja

A tésztához a liszt kivételével minden hozzávalót egy tálba mértem ,majd jól elkevertem,ezután tettem hozzá a lisztet és gyors mozdulatokkal elkevertem majd robotgép dagasztó szárával jól kidagasztottam. 10 percet hagytam állni, majd egy kis lisztkeveréket szórtam a szilikon nyújtólapra és vékonyra kinyújtottam a tésztát kb 33*25 cm-re.
Megkentem baracklekvárral (nekem nagyon kemény volt a lekvár így 1 kanál vízzel kikevertem) ezután a diót szórtam rá melyben benne volt az eritrit és a citromhéj is.
Rövidebb oldalánál fogva feltekertem,cérnával elvágtam és tepsibe helyeztem.
200 fokon kb 30 percet sütöttem.
Én nagyon sok diót tettem bele ,ezért úgy néz ki mintha megégett volna,de nem,csak a dió miatt van :))

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése