2017. november 12., vasárnap

Tejfölös ropi


Tegnap láttam hogy Gabriella megosztott egy receptet a facebook-on,annyira jól nézett ki,hogy ma elkészítettem,de én más nevet adtam neki,mert nem joghurttal csináltam (nem volt itthon) hanem 12%-os tejföllel. Így lett tejfölös ropi :)))
Én csak fél adagot sütöttem.

Így késztettem:

Hozzávalók:

150 gr rizsliszt (innen:egészségmarket)
50 gr Orgran gluténpótló (innen:egészségmarket)
1 csapott kávéskanál szódabikarbóna
100 gr puha (nem folyós) teavaj
150 gr 12%-os tejföl
5 gr himalája só (innen:egészségmarket)

A hozzávalókat egy tálba tettem,összegyúrtam, rizsliszttel szórt szilikon lapra tettem,kinyújtottam kb fél cm vastagra és pizzavágóval próbáltam minél vékonyabb csíkokat vágni. Hellyel közzel sikerült :)) megkentem felvert egész tojással,megszórtam magokkal (sajttal is lehet) és sütőpapírral bélelt tepsibe tettem. 180 fokos előmelegített sütőben sütöttem 15 percet alsó felső sütésen. A sütési idő eltérő lehet.
A tészta állaga nagyon jó volt,könnyen lehetett vele dolgozni,nem ragadt.
Annyira nagyon finom lett,hogy ma el is fogyott :))












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése