2018. január 4., csütörtök

Kakaós kalács


Volt még egy kevés Orgran kenyér lisztem,és vajas kakaós kalácsra vágytam :) így nagyon gyorsan meg is sütöttem,azért is volt gyors,mert keleszteni sem kellett.

Hozzávalók:

250 gr Orgran kenyérpor (innen:egészségmarket)
50 gr cukor

1 db M-es tojás (55 gr volt)
55 gr puha vaj
100 gr meleg (nem forró) tej

Szükség lesz még:

10 gr Tutti holland kakaópor az egyik tésztába
Egész tojás a kenéshez

A liszthez tettem a cukrot majd elkevertem és hozzáöntöttem a tejes-vajas-tojásos cuccot. Robotgéppel kikevertem. Kétfelé vettem a tésztát és az egyikbe tettem 10 gr Holland kakaóport.
Majd rizslisztezett sütőpapíron kinyújtottam az egyik,majd egy másik papíron a másik tésztát.A rövid oldala olyan nagyságú legyen mint a forma amibe tesszük ,kb 22 cm volt nekem.A világos tésztára tettem a kakaós tésztát és a rövid oldalánál fogva feltekertem és a sütőpapírral együtt beletettem a jénai formába. Egész tojással kentem. Előmelegített 180 fokos sütőbe tettem és alsó felső sütésen 35 percet sütöttem.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése