2018. február 4., vasárnap

Zsömle Piaceri lisztből


Egy Magyarországon új (pár hónapja kapható) lisztet próbáltam ki. Kissé érdekes zsömléket sütöttem,nem éppen gömbölyű a formája :)) olyan rusztikus,egyébként finom :) csak nem szép :))
A zacskón lévő receptet használtam,de pluszba adtam hozzá útifű maghéjat,mert úgy gondoltam hogy híg lesz a tészta.

Hozzávalók:

250 gr Piaceri liszt
250 gr meleg víz
1/2 csomag szárított élesztő vagy 12 gr friss
25 gr kókuszzsír
10 gr himalája só
5 gr cukor
10 gr útifű maghéj

A száraz hozzávalókat összekeverjük egy tálban majd hozzáadjuk a vizet és a zsírt. Robotgép dagasztószárával kikeverjük,majd 5 felé osztjuk és olajos kézzel zsömléket formázunk majd sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük.
50 fokos sütőben 60 percet kelesztettem,majd kivettem,a hőfokot 190 fokra emeltem. A zsömlék tetejét megkentem kókuszzsírral és visszatettem a már felmelegedett sütőbe alsó felső sütésre kb 40 percre. Szegény világos lett,de nem mertem tovább sütni,egyébként finom :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése