2018. május 24., csütörtök

Néró teasütemény


Tegnap láttam egy tortás csopiban, ahogy kedves ismerősöm (Moha) közzétette a Néró receptjét,annyira jól nézett ki,hogy muszáj volt elkészítenem.Ő nem gluténmentesen csinálta,de nyilván nekem már nem okoz gondot gluténmentesíteni,sőt most laktózmentes is lett,mivel csak ilyen vaj volt itthon :)))
Régebben már csináltam Nérót (itt),de az kicsit másabb állagú volt,ez jobb lett határozottan :)
Fél adagot készítettem. Összesen 58 db lett ,de az összeragasztva 29 db. Ez attól függ milyenre sikerül a habzsákból kinyomni.
Moha receptje itt található.

Hozzávalók:

125 gr laktózmentes (vagy sima) vaj
75 gr porcukor
1 db bio citrom reszelt héja
1 kávéskanál vanília aroma
3 db L-es tojás sárgája
120 gr rizsliszt (innen:egészségmarket)
30 gr Orgran gluténpótló (innen:egészségmarket)

Baracklekvár a töltéshez
Étcsoki a díszítéshez

A vajat a porcukorral,citromhéjjal habosra kikevertem, majd hozzáadtam a vanília aromát és a tojások sárgáját,és ismét jól kikevertem.Ezután a lisztet és a gluténpótlót is belekevertem még mindig robotgéppel.
Habzsákba töltöttem és halmokat nyomtam sütőpapírozott tepsire, 180 fokos előmelegített sütőben 7 percet sütöttem alsó-felső sütésen. Hamar megsül,vigyázzunk meg ne égjen.Sütőfüggő!
Ha kihűlt baracklekvárral töltöttem meg és olvasztott csokival díszítettem.
Vigyázat függőséget okoz,nagyon finom :)












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése