2018. szeptember 13., csütörtök

Cukkinis csirketócsni


A Gastrohobbi oldalon láttam meg ezt a receptet, nagyon megtetszett, kapóra jött, hogy épp kaptam egy jó nagy cukkinit úgyhogy semmi nem állt az útjában annak,hogy elkészítsem :)
Kicsit változtattam a recepten.

Én így készítettem:

Hozzávalók:

790 gr tisztított cukkini nagy lyukú reszelőn lereszelve
2 db M-es egész tojás
200 gr reszelt trappista sajt (én az is nagy lyukú reszelőn reszeltem)
300 gr kicsi kockára vágott csirkemell
70 gr Szafi free világos kenyérliszt (innen:egészségmarket)
só, bors, fokhagyma granulátum, petrezselyem zöld

Összekevertem mindent a liszt kivételével,majd legvégül a lisztet tettem bele. Ami levet eresztett a cukkini,azt a liszt szépen magába szívta,így nem volt híg a tészta.
Sütőpapírral bélelt tepsit kókuszzsírral kentem meg, majd halmokat tettem a tésztából rá és 180 fokos sütőben alsó felső sütésen hőlégkeveréssel 20 percig sütöttem. Nekem így jó lett,de eltérő lehet a sütési idő.A hús is átsült.
Fokhagymás tejföllel locsoltam meg tálalás előtt.
Irtó finom lett :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése