2016. április 8., péntek

Néró



Ma Nérót készítettem Il Pane di Anna süteménylisztből.
A receptet Andi konyhája oldalon találtam és csak fél adagot készítettem,de így is sok lett belőle.
Én így készítettem el:

Hozzávalók:

25 dkg Il Pane di Anna dolci (innen:www.egeszsegmarket.hu)
15 dkg porcukor
15 dkg margarin
6 M-es tojás sárgája
1 teáskanál vanília aroma
Reszelt citromhéj

Robotgéppel a margarint a porcukorral habosra keverjük, majd állandó keverés mellett egyesével hozzáadjuk a tojássárgáját.Adjuk hozzá a vanília aromát és a reszelt citromhéjat, majd az előzőleg átszitált lisztet.Pihentetjük a tésztát kb 1 órát,ezt azért írom le,mert én nem pihentettem és az első adag összefolyt valamilyen oknál fogva :) de ahogy állt a tészta egyre keményebb lett és sütés közben nem folyt össze.
Én ketté vettem a tésztát és az egyikbe kevertem 1 ek (10 gr) kakaóport.
A tésztából sima vagy csillagcső feltétes nyomózsákból sütőpapírral bélelt tepsire félgömböket, rudacskákat ,kifli formákat stb. alakítunk messze egymástól, majd előmelegített 180 fokos sütőben sütjük alsó felső sütést használtam.Hamar megsül,kb 15 perc.
Ha kihűl lekvárral ragasztunk össze két süteményt.
Én olvasztottam 4 kocka Tibi étcsokit pici olajjal és azzal díszítettem a tetejét :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése