2016. augusztus 30., kedd

Sajtos rúd ("hülyesajtos")


Valami sósat és sajtosat akartam készíteni,van nekem is egy sajtos rúd receptem (annak omlósabb a tésztája) ,de annyian dicsérték már Marika sajtosát,hogy muszáj volt kipróbálnom :)
Én is glutén-,laktóz-, élesztő-, és tojásmentesen készítettem.
Nagyon finom lett,egyik legjobb GM sajtos amit ettem :)

Hozzávalók:

350 gr Nutri free mix per pane kenyérliszt (Innen:egészségmarket)
50 gr Mester Házi kenyérliszt (Innen:egészségmarket)
250 gr Liga margarin
200 gr Spar free from laktózmentes joghurt
200 gr trappista sajt + a tetejére kb 100 gr
10 gr Himalája só (Innen:egészségmarket)

A tetejére szükség lesz még laktózmentes tejfölre vagy joghurtra a kenéshez.

A tészta hozzávalóit jól összegyúrtam,rizslisztezett szilikon nyújtólapra tettem majd kinyújtottam fél-egy cm vastagra. Derelyevágóval felvágtam, tepsibe tettem,lekentem joghurttal és megszórtam sajttal,majd előmelegített 180 fokos sütőbe tettem alsó felső sütésre és kb 25 percet sütöttem :)












10 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki! Másnap milyen? Vagy nem maradt? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)maradt kB 6 db. Nyilván nem olyan mint amikor frissen sül de ehető simán :)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Most néztem ezt a receptet, nagyon tetszik. Én csak GM pogit sütöttem eddig, de borzasztó lett. Mint életem első pogácsája. Ez a (de miért?) hülyesajtos finom lehet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony finom ☺
      Én is sütöttem a kezdet kezdetén borzasztó pogácsát😃

      Törlés
  3. Szia!
    Kipróbáltam, hát ez mindent visz, minden eddigi receptet túlszárnyalt... :)

    VálaszTörlés
  4. A legjobb👌😊

    VálaszTörlés
  5. Szia, szerinted működik shar b liszttel is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ☺️ én is azzal csinálom mostanában. Betti

      Törlés