2018. március 30., péntek

Zabdarás túrós süti


ááá ez durván finom lett :) ezt meg kell,hogy csinálja mindenki aki csak szereti az ilyen fajta sütiket,mert nagyon finom.Csináltam már többször ilyet,de akkor zabdara helyett rizsdarával, ITT megtalálható. Ebben a sütiben az a jó,hogy liszt sincs benne,és most cukor helyett eritritet használtam.

Így készítettem el: ( kb 22x26 cm-es tepsihez)
 
500 g tehéntúró (félzsíros vagy zsírszegény)
8 evőkanál (150 gr) eritrit 
200 g tejföl (12%-os)
100 gr Szafi free zabdara
1 db Bio citrom reszelt héja
5 db M vagy L-es tojás (mindegy)
100 g mazsola (aki nem szereti elhagyhatja vagy esetleg aszalt áfonya is jó)
 
A túrót a tejföllel és az eritrittel elkevertem,majd hozzáadtam a darát,a mazsolát, a citrom héját és az 5 db tojássárgáját.Jól elkevertem.
Az 5 db tojásfehérjét kemény habbá vertem és óvatosan a túróba forgattam.
Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem.
Előmelegített 180 fokos sütőben 35-40 percet sült.Sütőfüggő tehát eltérhet a sütési idő. A színén látni ha jó.
Hagyjuk kihűlni.
 










 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése