2016. július 28., csütörtök

10 perces fánk (Hadarik Rita lisztből)



Egy újabb liszt,egy újabb kihívás :)
Ma ismét Hadarik Rita egyik lisztjét próbáltam ki,mégpedig a 10 perces fánk lisztkeveréket :)
A csomagoláson található leírás szerint nagyon egyszerűnek tűnt az elkészítése,és az is volt.Egy picit eltértem a leírástól,de csak annyiban,hogy kefir helyett joghurtot,porcukor helyett eritritet használtam :) Hogy ez a fánk mennyire finom lett...:) nagyon...és olyan puha,levegős a tésztája.
Elkészítése:

1 csomag Hadarik Rita 10 perces fánk lisztkeverék (Innen:egészségmarket)
3 db M-es tojás
300 gr natúr joghurt (vagy kefir)
50 gr eritrit (Innen:egészségmarket)

A tojást a joghurttal elkevertem,majd az eritritet és a lisztet is beletettem,és robotgéppel ismét jól kikevertem csomómentesre.
15 percig hagyjuk állni (nálam 45 perc volt mert addig más dolgom volt)
Bő forró kókuszzsírba (egészségmarket) kanállal szaggattam bele a fánkokat kb diónyi nagyságúakat,meg fog dagadni.Az olaj legyen forró,de csak takarékon legyen a láng,mert akkor megég és nyers lesz a közepe.Nagyon hamar megsül a fánk,én úgy jártam,hogy az első adagot nagyon forró olajba tettem,szinte fél perc alatt barna lett az egyik oldal majd a másik is fél perc alatt,aztán a közepe meg nyers maradt.Aztán már okosabb voltam :) De tényleg figyelni kell mert elég 1-1 perc sütési idő :)
Nagyon ízlik ez a fánk és tényleg gyorsan készen van :)
Köszönöm a lisztet Rita :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése