2016. július 17., vasárnap

Virslis-sajtos lepény



Tegnap megláttam az Apróséfen ezt a receptet és mivel volt itthon minden hozzávaló hozzá,így ma elkészítettem vacsorára :)
Némi változás történt az eredeti recepthez képest,de nem sok. Pl. kevesebb lisztet tettem bele mert tudtam, hogy a GM liszt több folyadékot vesz fel,de így is sűrű volt így került még hozzá 50 gr tejföl.
Én így készítettem el:

Hozzávalók:(25*20 cm-es tepsihez)

2 db M-es tojás
150 gr natúr joghurt
150 gr 12%-os tejföl
130 gr Nutri free mix per pane liszt (Innen:Egészségmarket)
1/2 csomag (6 gr) sütőpor
csipet só
csipet bors
1 kávéskanál fokhagyma granulátum
200 gr reszelt trappista sajt
280 gr (2 csomag) Falni jó virsli

A tojást elkevertem a joghurttal és a tejföllel,majd hozzáadtam a sót,borsot,fokhagyma granulátumot, és a lisztben elkevert sütőport.Ezután hozzákerült a reszelt sajt majd a vékony karikára vágott virsli.
A tepsit kikentem kókuszolajjal és belesimítottam a masszát.
Előmelegített sütőben sütöttem alsó-felső sütésen 180 fokon 35 percig.Míg szép színe lett :)
Nagyon finom lett :) ki fogom próbálni párolt zöldséggel is virsli helyett :)












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése