2014. december 4., csütörtök

Bounty




Bounty próba volt ,pár hete kinéztem egy receptet , a mai napig vártam vele ,hogy elkészítsem mert azt hittem idő kell neki, de nem.
Étcsokisat készítettem,mert azt szeretem nagyon a boltiba is. Ez totál olyan lett mint a bolti.

Hozzávalók:

1 dl tej
4 dkg xilit vagy cukor
4 dkg vaj
1 ek rizsdara
6 dkg kókuszreszelék

Tetejére:

10 dkg étcsoki
2 ek olaj
Én ezekkel készítettem. 9 db lett.
Csak szólok hogy egy adag kevés :)

A tejet a vajjal és cukorral felfőzzük majd a tűzről lehúzva belekeverjük a darát és a kókuszreszeléket, majd hűlni hagyjuk. Ha kihűlt még hűtőbe tesszük további 20 percre, míg formázható masszát nem kapunk.
Benedvesített kézzel kis téglalapokat formázunk, alufóliával bélelt tálra helyezve a fagyasztóba tesszük, hogy mikor bevonjuk csokoládéval, ne essen szét.
A csokoládét apró darabokra törjük és 2 evőkanál olajjal legkisebb lángon megolvasztjuk (én mikróban szoktam megolvasztani). Belemártogatjuk a bounty téglalapokat, tetejét meghintjük kókuszreszelékkel és visszatesszük hűlni a fagyasztóba.
 
Recept innen:
http://receptneked.hu/edes-sutemenyek/kokuszos-sutik/bounty-hazilag/




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése