2017. március 27., hétfő

Szilvás gombóc és nudli

 
A palóc leves mellé kellett egy gyors második mára ami nem nehéz étel, szilvás gombóc pont jó,de mivel nincs még szilva és van 1000 éves lekvárom (na jó csak 10,5 :) ) így azzal csináltam.
 
Hozzávalók:
 
70 g burgonyapehely (Innen:egészségmarket)
20 g rizsdara (Innen:egészségmarket)
60 g Nutri free mix per pane kenyérpor (Innen:egészségmarket)
1 tk só
1 tojás
1,5 dl víz
1/2 ek olaj (5 gr)
 
Forgatáshoz zsemlemorzsa,a Cornito jó aprószemű (Innen:egészségmarket)
porcukor

Nagyon jó kis tészta keletkezett belőle,és nem ragad.
Olyan jól lehetett gyúrni és nyújtani persze rizslisztezett (nekem szilikon) lapon.1/2 cm vastagra nyújtottam.
Négyzetekre vágtam,közepére szilvalekvárt tettem. Összefogtam,gombócot formáltam.Forrásban lévő vízbe tettem és mikor feljött azután még 5 percig főztem.Nem fő szét.
Kiszedtem,közben GM zsemlemorzsát pirítottam olajon aranysárgára.
Megcukroztam majd rátettem a gombócokra.
Most 8 db lett mert csináltam nudlit is. Egyébként kb 12 db jön ki egy adagból.










 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése