2018. február 4., vasárnap

Túrófánk


Volt egy doboz túróm amit már el kellett használni,jött egy szikra...túrófánk :)) na jó már szemeztem vele egy ideje,Angelikánál láttam pár napja :) én Orgran lisztből csináltam így nem tettem bele sütőport sem,mert abban a lisztben van térfogatnövelő így keleszteni sem kell.
Nagyon egyszerű recept és gyorsan készen van.

Hozzávalók:

2 db M-es tojás
150 gr Orgran pizza és sütemény liszt
75 gr eritrit
csipet himalája só
250 gr zsírszegény túró
1 db bio citrom reszelt héja (9 gr volt)
Vanília aromát most nem tettem bele de a recept írja.

A tojáshoz hozzáadtam a citromhéjat, eritritet, sót. Jól összekevertem. Majd beletettem a lisztet is és ismét jól kikevertem majd a túrót is hozzáadtam. Ragacsos tésztát kaptam,olajos kézzel ping-pong labda nagyságú golyókat formáztam és bő forró kókuszolajba tettem (annyira ne legyen forró mert csak megég és nem sül meg a fánk). Nagyon meg fognak nőni és ha bő az olaj akkor meg is fordulnak a fánkok maguktól.
Nagyon nagyon finom és légiesen könnyű puha fánkokat kaptam.
CH csökkentett sárgabarack lekvárt adtam mellé és poreritrittel szórtam meg :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése