2015. január 11., vasárnap

Raffaello szelet



A receptet Áginál láttam itt, csak én annyit változtattam,hogy rizsliszttel készítettem és kevesebb cukorral a tésztáját.

Tésztához:
6 db tojásfehérje
150 g kristálycukor
100 g rizsliszt
100 g kókuszreszelék

Krémhez:
6 db tojássárgája
2 csomag vanília puding
6 dl tej
100 g kristálycukor

60 g kókuszreszelék
100 g porcukor
250 g margarin vagy vaj

A tojások fehérjét kemény habbá verem, apránként beleszórom a cukrot. A lisztet és a kókuszreszeléket összekeverem, majd óvatos mozdulatokkal hozzákeverem a habhoz. Sütőpapírral bélelt tepsibe (25*35 cm) teszem és 170 fokra előmelegített sütőben 20 percig sütöm. A tepsiben hagyom kihűlni.
A tojások sárgáját kikeverem a pudingporral, 1 dl tejjel és 100 g kristálycukorral, majd a többi (5dl) forrásban lévő tejhez öntöm és sűrűre főzöm. Hagyom kihűlni. A margarint a porcukorral és a kókuszreszelékkel habosra keverem, majd összekeverem a kihűlt pudinggal. A kész krémet rásimítom a süti alapra, tetejét kókuszreszelékkel meghintem. Fogyasztás előtt pár órára hűtőbe teszem.
Ági köszi a receptet :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése