2015. május 16., szombat

Bádeni kifli


Ez a kifli valami isteni finom :)
A recept a Malena konyhájáról van.Ugyanúgy csináltam én is csak az egyik lisztet cseréltem le.
Én így készítettem:

Hozzávalók:(egész adag)

32 dkg liszt (13 dkg Nutri Free mix per pane,13 dkg Schär Mix B, 6 dkg Old Miller's vagy Beiker liszt)
10 g psyllium (útifűmaghéj őrlemény) vagy 20 gr útifűmaghély
2,5 dkg friss élesztő (én egy csomag szárított Budafokit tettem bele)
300 ml langyos víz (én felesbe csináltam tejjel)
2 ek cukor
4 evőkanál olvasztott kókuszzsír
Reszelt citromhéj
1 tk vanília aroma

Töltelék:

Durvára darált dió kb 6-8 ek
1 tk fahéj
6 ek cukor

Én fél adagot csináltam,tehát 16 dkg lisztből.

A száraz hozzávalókat összekevertem,majd hozzátettem a zsírt,az aromát és a kéz meleg vizet és tejet. Robotgép dagasztóspiráljával kb 5 percig dagasztottam, majd kókuszzsírral lekent szilikon nyúltólapra tettem és kör alakúra nyújtottam,lekentem kókuszzsírral,8 szeletre vágtam,megszórtam a töltelékkel és a szélesebb végénél kezdve feltekertem.Megforgattam a maradék töltelékben.Tepsibe helyeztem és kelesztettem kb 1 órát.180 fokos sütőbe tettem kb 30 percre.







Update,2017.01.18.
100 gr Beiker,110 gr Schar mit it universal és 110 gr nutri free mixper pane lisztek voltak benne.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése