2020. április 8., szerda

Fitt sajtos tallér


Ezt a receptet még 2018. májusában mentettem el,de mindig elfelejtettem megcsinálni. Tegnap nézegettem a telefonomban a képernyő mentéseket,és akkor találtam rá újra. El is döntöttem,hogy ma lesz a napja,hogy elkészítsem.
Be is szereztem hozzá a túrót,a többi hozzávaló volt itthon.
Az eredeti recept itt található.

Hozzávalók:

250 gr zsírszegény túró (én félzsírosat kaptam)
30 gr gluténmentes zabpehelyliszt
30 gr gluténmentes zabpehely
5 gr
2 db L-es tojás
2 gr szódabikarbóna (elhagyható,eredetileg nincs benne)
150 gr reszelt trappista (ez sem kell a tésztába,én véletlenül tettem bele,elnéztem a receptet,de szerintem így jobb)

Tetejére bacon és reszelt sajt.

Az összes hozzávalót egy mély tálba tesszük és összegyúrjuk.Ahogy írtam is a sajtot én véletlenül tettem bele,elbénáztam és nem jól olvastam el a receptet,tehát ha az nem kerül bele,akkor lágyabb a tészta,elég kanállal elkeverni,a sajttal együtt viszont már kézzel kell gyúrni. Vizes kézzel diónál nagyobb gombócokat formáztam,meglapogattam és sütőpapírral bélelt tepsibe tettem őket. Tegyük távol egymástól a tallérokat,én is azt hittem elég távol tettem,de mégis összenőttek :)) Néhányra tettem csíkokra vágott bacont,így utóbb belegondolva mindre kellett volna,mert finomabb azzal :) Kolbászt is lehet tenni rá.Tetejére reszelt sajtot.
180 fokos sütőben alsó felső sütésen 23 percig sütöttem. Mindig nézegettem nehogy túl süssem,sütőfüggő tehát ez a 23 perc nem feltétlen mindenkinek így lesz :) süssük aranysárgára az a lényeg :) Isteni finom:) ebből az adagból a képeken látható mennyiség lett.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése