2015. május 25., hétfő

Túrós süti



A receptet az Apróséf-en találtam,de ott természetesen nem gluténmentes.

Én így készítettem el: ( 20x25 cm tepsihez)

500 g tehéntúró (félzsíros)
3 evőkanál porcukor
175 g tejföl (12%-os)
5 evőkanál rizsdara
5 evőkanál kristálycukor
1 db citrom reszelt héja (ez most nekem kimaradt,mert nem volt itthon)
5 db tojás (közepes, "M"-es méretű)
100 g mazsola (kicsit több mert véletlenül megborult a zacskó :) na jó nem véletlen :))

A túrót a tejföllel és a porcukorral elkevertem,majd hozzáadtam a darát,a kristálycukrot,a mazsolát  és az 5 db tojássárgáját.
Az 5 db tojásfehérjét kemény habbá vertem és óvatosan a túróba forgattam.
Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem.
Előmelegített 180 fokos sütőben 35-40 percet sült.
Hagyjuk kihűlni.






16 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy. Minden sütid guszta, tetszik és a listámon szerepel.
    Ma sütöm ezt a túrósat.

    VálaszTörlés
  2. Szia, rizsdara mivel helyettesíthető ha nincs itthon??? Rizsliszt, útifű maghej, keményítő, zabpehely...

    VálaszTörlés
  3. Szia,hát az az igazság hogy rizsdara lenne jó,vagy kukoricadara.Csak dara legyen,az más állagot ad neki.Megdagad a dara benne.Lisztekkel nem tudom milyen lenne,nem merek semmit mondani.

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Sziasztok!Èn zabpehelyhet raktam bele dara helyett, ès isteni ìgy is :)

      Törlés
    2. Igen igen az úgy is finom. Én már csináltam zabdarával is 😀

      Törlés
  5. Most sül, kukoricadarával. Imádom a receptjeid, bár csak az illatát érzem még csak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megosztottam a csoportban még akkor a neveddel, isteni lett!
      Most megint ezt sütöm. 😁
      Bódis Csilla

      Törlés
  6. Szia! Én fél adagot készítettem a túrós sütiből, rizsdara helyett útifűmaghéj került bele. Nagyon ízlik, fogom még sütni. Még csak pár hónapja étkezem gluténmentesen, örülök, hogy rátaláltam az oldaladra, receptjeidet ki fogom próbálni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) köszönöm kedves vagy :)örülök,hogy ízlik a sütemény :)

      Törlés