2015. július 30., csütörtök

Töltött korongok



A tészta ugyanaz mint a pita tésztája,mely itt található nálam:http://pbetti30.blogspot.hu/2015/01/gyros-pitaban.html

Tésztához:

20 dkg Nutrifree mix per pane liszt
5 dkg Farmo LP low protein liszt
210 ml meleg víz
1/2 cs szárított vagy 10 gr friss élesztő (én szárítottat használok mindig)
1 tk cukor
1 tk só
2 ek olaj


Tölteni:

Paradicsom
Bors
Mozzarella
Felvágott
(vagy ki mit szeretne)

Ezeket kidagasztottam a robotgép dagasztó spiráljával,enyhén lágy volt a tészta,de nem vészes,lisztezett szilikonlapra borítottam görgettem erre-arra így mindenhol lisztes lett,ekkor tudtam formázni,addig ragadt volna egy kicsit.2 felé vettem, kinyújtottam kb fél cm vastagra,de forgattam közbe nehogy leragadjon,majd a másikat is kinyújtottam,és a képen látható módon töltöttem és szaggattam a korongokat.A korongok széleit jól le kell nyomkodni különben a sajt kifolyik belőle,nekem is sikerült néhány darabnak kifolynia...olajjal kentem a tetejüket.

12 db lett belőle plusz a végén a maradékot kinyújtottam,töltöttem,félbehajtottam :)
180 fokos sütőben kb 20-30 percet sütöttem,de a színén látni ha jó.
Nem kelesztettem. 
Legközelebb nem ezt az egymásra teszem és úgy szaggatom módszert csinálom hanem egyszerűen csak kiszaggatom a korongokat,ráteszem a töltelékeket,majd befedem megint egy tésztával és úgy nyomkodom le az oldalait,egyszerűbb úgy.














Ez a tészta volt az utolsó,ebbe csak felvágottat tettem majd félbe hajtottam :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése