2015. augusztus 14., péntek

Kiflibe tekert virsli (tej,tojás és gluténmentes)



Tészta:

10 dkg Nutrifree mix per pane liszt
10 dkg Schar Mix it! universal liszt
10 dkg Farmo LP low protein liszt
1 ek (10 gr) burgonyapehely
280 ml meleg víz
1/2 cs szárított vagy 12 gr friss élesztő (én szárítottat használok mindig)
10 gr cukor
5 gr só
2 ek olaj


2 csomag Füstli vagy Falni jó virsli (ezek gluténmentesek).

Ezeket kidagasztottam a robotgép dagasztó spiráljával,enyhén lágy volt a tészta,de nem vészes,lisztezett szilikonlapra borítottam görgettem erre-arra így mindenhol lisztes lett,ekkor tudtam formázni,addig ragadt volna egy kicsit.8 felé vettem, kinyújtottam kb fél cm vastagra,de forgattam közbe nehogy leragadjon,beletettem egy virslit,feltekertem,széleit lenyomkodtam és tepsibe tettem kelni.Kb 30-60 perc a kelési idő,attól függ milyen az időjárás.Most ebben a kánikulában hamarabb kel.Én ránézésre szoktam.Látni azt ha meg van kelve.Olajjal kentem a tetejüket,majd előmelegített 180 fokos sütőben sütöttem kb 25-30 percet,sütőfüggő. Színén látni ha jó (halványbarna legyen). Ha nem kenjük le olajjal,akkor fehér marad a színe.













 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése