2018. február 4., vasárnap

Szénhidrátcsökkentett paleo fánk Szafi reform lisztből


Nagyon finom és puha fánkot sütöttem,de most nem fánk lisztből hanem a Szafi reform ch csökkentett kenyér és péksüti lisztből :) irtó jó lett. Szafinál található az eredeti recept itt.
Én annyit változtattam,hogy a két tojás sárgája helyett egy tojást tettem bele.

Tehát a recept:

120 gr Szafi reform ch csökkentett kenyér és péksüti liszt
30 gr eritrit
csipetnyi himalája só
20 gr frissen facsart citromlé
1 db bio citrom héja
2 db M-es tojás
70 gr meleg víz
1 teáskanál vanília aroma
+ a nyújtáshoz liszt

A citromlevet,tojást,vizet,aromát összekeverjük. A száraz hozzávalókat külön szintén összekeverjük majd hozzáadjuk a folyadékhoz és gyors mozdulatokkal jól elkeverjük.Én robotgép dagasztó spirállal szoktam.Majd pihentettem egy órát.
Lisztes szilikonlapon kinyújtottam ujjnyi vastagra és kiszaggattam. 8 db lett.Ez attól függ mekkora a forma amivel szaggatjuk.
Kókuszolajat melegítettem és abban sütöttem ki a fánkokat.
Nagyon finom és puha lett :)
Szafi lekvárral tálaltam :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése