2020. augusztus 14., péntek

Gyros pitában Szafi reform galuska lisztből

 

Ezt a receptet már pár hete kinéztem magamnak,Julikánál láttam meg. Amit eddig használtam liszt (Szafi csökkentett ch tartalmú kenyér és péksütemény lisztkeverék) abból már nem tudok zsebes pitát csinálni,valamiért nem jön fel. Itt található az a recept.

Ebből viszont nagyon jó pita lett. Mindegyik zsebes,lehet tölteni :) 
 
Hozzávalók 2 db-hoz:
 
100 gr Szafi Reform csökkentett ch tartalmú galuska lisztkeverék 
2 gr só
2 gr porélesztő
10 gr folyékony kókuszolaj
150 gr langyos víz
 
A száraz hozzávalókat egy tálba kimérjük, majd hozzáadjuk a vizet és a kókuszzsírt (lehet más zsiradék is) és kanállal gyors mozdulatokkal elkeverjük ,majd kézzel gyúrjuk kicsit. Pár percet pihentetjük ( míg a sütő előmelegszik)
Két egyforma részre osztjuk,lisztezett felületen kb 14-15 cm átmérőjű tésztát nyújtunk,sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük,megkenjük kókuszzsírral és kb 30-35 percig 190 fokon sütjük.
Ha kihűlt levágunk egy csíkot a széléből és lehet is tölteni :)
Én dupla adagot csináltam.
 










 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése