2015. március 5., csütörtök

Vargabéles


Régen többször csináltam vargabélest még réteslapból,de most már azt nem lehet :(
Rizslapból készítettem.

Hozzávalók:

10 dkg cérnametélt (én a Tóthék félét vettem)
olvasztott vaj

25 dkg túró
1 tojás
1 vanília cukor
3 ek cukor
3 dkg mazsola
2 ek tejföl

Rizslap

A tésztát kifőzzük.2 dkg olvasztott vajjal elkeverjük.
A túrót a tojással,vaníliával,mazsolával,cukorral,tejföllel kikeverjük majd hozzá keverjük a tésztát.
Egy 17 cm átmérőjű kerek Jénaiban rizslapokat teszek amit előtte meleg vízben egyesével kb 30 mp re megáztattam.4 réteg rizslap lesz és mindegyiket külön megkentem olvasztott vajjal.Majd rátettem az összekevert tésztát majd ismét befedtem 4 db rizslappal ami szintén be volt áztatva (egyesével nehogy össze ragadjon) és minden egyes lapot olvasztott vajjal kentem le,és a tetejét is.
Előmelegített sütőben 180 fokon kb 40 percet sütöttem.A teteje nem fog pirulni sajnos.Gondolom ez a rizslap átka,de nem baj :) legközelebb felvert tojással kenem meg :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése