2019. január 1., kedd

Néró sütemény


Szilveszterre készítettem el ezt a süteményt,csináltam már többször,de más lisztekkel. Most az új receptúrájú Schar mix B-t használtam rizsliszttel keverve. Ismét ismerősöm (Moha) receptjét használtam,mert ez nagyon bevált. Ő nem gluténmentesen csinálta,de nyilván nekem már nem okoz gondot gluténmentesíteni,sőt most tejmentes is lett.

Moha receptje itt található.

Hozzávalók:

250 gr Rama Laktózmentes (ez tejmentes is,rajta van a vegán felirat,tégla formájú)
150 gr porcukor
1 db bio citrom reszelt héja
1 kávéskanál vanília aroma
7 db L-es tojás sárgája
100 gr rizsliszt (innen:egészségmarket)
200 gr Schar mix B (innen:egészségmarket)

Baracklekvár vagy bármilyen más lekvár a töltéshez. Most nekem nem volt itthon baracklekvár, így szeder és eperlekvár került bele.
Étcsoki a díszítéshez

A vajat a porcukorral,citromhéjjal habosra kikevertem, majd hozzáadtam a vanília aromát és a tojások sárgáját,és ismét jól kikevertem.Ezután a kétfajta lisztet is belekevertem még mindig robotgéppel.
Habzsákba töltöttem és halmokat nyomtam sütőpapírozott tepsire egy mástól távol, 180 fokos előmelegített sütőben 7-8 percet sütöttem alsó-felső sütésen. Hamar megsül,vigyázzunk meg ne égjen.Sütőfüggő!
Ha kihűlt lekvárral töltöttem meg és olvasztott csokival díszítettem.
Ebből az adagból 100 db korong lett,összeragasztva 50 db Néró :)









4 megjegyzés:

  1. Kedves Betti! Az lenne a kérdésem,hogy tojásfehérje nem kell bele? Válaszod előre is köszönöm. 😊

    VálaszTörlés
  2. Szia. Csoki öntett receptet elkérhetem.? :)

    VálaszTörlés