2021. szeptember 1., szerda

Pac-Man torta Nutellás töltelékkel



Pac Man egy retro játék,biztos sokan ismerik, én nem játszottam vele, nem is nagyon ismertem :) így amikor kiderült,hogy ilyen tortát kell csinálnom,igen utána kellett néznem mi is ez 😁

Hozzávalók a piskótához,egy kb 24*17 cm es tepsihez: 

4 db M-es tojás
120 gr kristálycukor
60 gr barna rizsliszt 
60 gr Schar Mix B kenyérliszt

A tojásfehérjét felverjük keményre,majd mehet hozzá apránként a cukor,ha szép fényes akkor a tojások sárgája egyesével miközben folyamatosan verjük tovább.Ha benne vannak a sárgáják is,akkor már csak fakanállal keverjük hozzá a két liszt keverékét óvatosan,hogy a hab ne törjön.A masszát egy 24*17 cm-es tepsibe öntöttem melynek az aljára vágtam egy 24*17 cm-es sütőpapírt és előmelegített 170 fokos sütőben alsó felső sütésen sütjük kb 35 percig. Tűpróba!!!Ha kihűlt, akkor 3 felé vágjuk.

Krém:

500 gr mascarpone
400 gr Nutella 

Robotgéppel keverjük össze.2 felé vesszük a krémet és töltjük a tortát,hűtjük.

Vajkrém a fondant alá:

180 gr teavaj
180 gr porcukor
Habosra keverni és körbe kenni a tortát,hűtjük.

Fondanttal vagy smartflex velvettel burkoljuk,én utóbbit használtam.
Díszítjük tetszőlegesen.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése