2015. február 5., csütörtök

Hernyókifli



Hozzávalók: 

2,5 dkg friss élesztő vagy 1 csomag szárított
50 dkg MESTER süteményliszt (más liszttel nem csináltam,de lágyabb lehet a tészta vagy akkor használjunk kevesebb tejet)
5 dkg margarin
4 evőkanál cukor
3-4 dl tej
1 vaníliás cukor
1 tojás ,+ tojás a kenéshez

Töltelék:
1 cs vaníliás pudingpor (vagy más) 3 dl tejben megfőzve 3 ek cukorral.

A tésztát összeállítjuk,majd 12 egyenlő részre osztjuk,én a felét csináltam a tésztának (250 g) így 6 egyenlő részre osztottam,kicsit oválisra nyújtani kb fél cm vastagra és a képen látható módon megtöltjük.Tojással lekenni és kr.cukorral megszórni.A tésztába 1 tojás kellett de mivel én fél adagot csináltam így a tojást is feleztem,így a másik fele elég volt a kenéshez.Kb fél órát kelt majd 180 fokon kb fél óra sütés.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése